SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam o zaman bizim monitör 240 hz olarak çalışıyordur dönüştürücü gerek yok yani.
monitör ayarlarında görürsün kaç hz verdiğini. kablon desteklerse ve ekran kartında desteklerse 240 hz alırsın. RTX serisi destekliyor diye biliyorum. ayarlarda 144 görüyorsan kablo değişmen gerekir 240 hz almak için.