Swmwhois adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel domain yakalamışsınız bu arada tebrik ederim. Ama işte Türk firmanın yaptığını sanmıyorum en azından öyle olduğunu düşünmek istiyorum ama kullanıdıkları ana firma olabilir sebebi.
Çok kullanışlı bir domain çok iş yapardı. Artık gitti yapacak bir şey yok
Aynen öyle hocam teşekkür ederim size de, .net de güzel geliyor kulağa. Takip ederim domaini belki düşer.