bozalic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hdmi 2.0 kablo ile alabilirsiniz hocam. 1.4 e kadar 1920x1080 144 hz en fazla diye biliyorum.
hocam o zaman bizim monitör 240 hz olarak çalışıyordur dönüştürücü gerek yok yani.