mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceleri duymuştum. Güzel domain yakalıyorsun reglerken firma satın alıyordu sen alacağın an. Birde domainlerinizi büyük firmalardan alın godaddy olsun 123reg olsun..
Bazen sadece "keşke" dersin hocam
Benim durumda buna benziyor sanırım ama aslını bilmeden suçlama yapmakta istemem