r10 dışında ticaret yaptığım hiç kimseye öncesinde 1 lira ödeme yapmam. Eğer ürünü çok almak istiyorsam kesinlikle yakın ve gidebileceğim konumda bakarım. Ürün satarken de aynı şekilde kesinlikle kapora vs. bu işlere girmem alacak olan gelir görür veya ortak bir noktada buluşur ticaretimizi gerçekleştiririz.

Maalesef günümüzde her platformda böyle kansız sayısı oldukça fazla. Size geçmiş olsun. Umarım paranızı kurtarabilirsiniz.