İlk yaptığım şeyi siz yapmışsınız.
1800 din öğretmeni atanacak
toplam atanacak matematik, fizik, kimya öğretmenlerini topladığınızda 1800 etmiyor.
Selam ve dua ile aya gideceğimize göre. Gerek yok ki hocam. Neyin kavgası bu?

Silinmiş eğitim sisteminin kavgası olmaz. 🤣