"emin miyiz hocam, en geç 2güne 100 kadın takipçiyi halleder miyiz"
emin olmadığın kişiyle iş neden yapıyorsun ?
Soru sorma şeklin hatalı
Kimden emin olabiliyoruz sanal dünyada sanal referansları olmadığı sürece? Ya da yapılacak iş belki az tüketilen bir iş bu yüzden yapan 2-3kişi oluyor ve alternatif olmuyor. Yani yan yana 10tane kırtasiye yok maalesef seçim yapabileyim. Ayrıca emin olma konusu benimle ilgili değil karşı tarafla ilgili. "Emin misin hocam? Tamamlayabilir misin?" diyorum. Benim emin olmam gereken bir şey yok. Ödememi yapar, hizmetimi beklerim

Sorma şeklimin hatalı olduğunu sanmıyorum. Bir şikete girerken bile "bu görevi yapabileceğine emin misin" diye sormaları gayet normalken, benim bu cümlemin yanlışını göremiyorum. Yanlış anlamışsın herhalde, ne diyeyim hocam