paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun yerine, sizde takmayın tamam deyip başka insanlarla ticaret yapın. Herkes böyle olsa hatasını fark edecektir.

Not: Bu arada haklısınız söyleminizde
Hocam takacak vaktim yok zaten ama rahatsız ediyor yani. En azından bahsettiğim gibi bir özellik olsa Trade yine Pozitif veririz ama kibarlığa giderim 10/2 veririm mesela. İnsanlara insan olmayı aileleri ya da çevresi öğretemiyorsa çok basit bir şekilde kendini geliştirebilir. Geliştiremiyorsa o zaman ticaretini etkilediğinin bilincinde olması gerekiyor. (bence)