Kura ile öğretmen almak ne kadar saçma değil mi?
Hocam kura ile o şekilde olmuyor. Ek tercihi açanlara ( size 40 tercih hakkı tanınıyor. 41. tercih puanım yeten herhangi bir okula -tercih listemde olmayan- atanmak istiyorum seçeneği. Kura dedikleri bu hocam. Yani atıyorum 70 alan kişi 71 alan kişinin önüne geçmiyor. ) özgü bir durum.