Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün 11 aldım içinden adaptör çıkmıyormuş 😅 acaba 11 alanlar hangi adaptörü aldılar iphone servisinde 190 denildi başka alternatif var mısır r10 da sorayım dedim
https://www.vatanbilgisayar.com/appl...-adaptoru.html
Bu modeli kullanıyorum. Tavsiye ederim.