merhaba arkadaşlar
bir süredir devam eden ilişkim bu ayın 21'inde evlilik ile taçlanıcak allahın izniyle.
ve yaşanlar bilir düğün denen şey mantıklı mantıksız masraflar ile dolu.
biraz birikim biraz aile desteği ile büyük masraflarım halloldu (takı mobilya vs.)

ancak öyle durumlar olduki işte kira için depozito peşinat .abonelikler düğün salonu vs gibi ufak gözüken ama zor olan masraflar oldu.

r10 ile hiç ummadığım anda gelen işler ile bir çok hazırlıksız olduğum masraflarımı karşıladım.
ne hikmetse hep şu şekilde oldu :
doğalgaz , elektrik , su Abonelikleri için x TL lazım oldu aynı gün x+500 TL lik iş geldi
kira , depozito , emlak komisyonu için x TL lazım oldu aynı gün x+500 TL lik iş geldi
salon nikah kapora için x TL lazım oldu aynı gün x+500 TL lik iş geldi
vs.vs
bu tarz 5-6 olay yaşadım.

ve bu beni r10 Ailesine dahada bağladı.
burdan tüm r10 ekibine ve üyelerine teşekkür ediyorum.
@coskuncetin