Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar,
Yeni mezun bilgisayar mühendisiyim. Mobil uygulama geliştirme ile ilgileniyorum. Birçok şeyi anlayıp öğrendiğimi düşünüyorum fakat Web ile iletişim konusunda merak ettigim şeyler var.
Buraya sormadan önce birçok sitede aradım fakat açıklama yapan sitelerin %90'ı birbirinden kopya maalesef.
Siz değerli geliştiricilere sorum şu :
Mesela bir mobil uygulama yaptım. Merkez bankasından kurları çekiyorum her gün 15:30'da güncellendiginde. Bu tamam. Buldugum bir API ile yapıyorum bunu. Bazı sitelerde de API bölümü gördüm sadece 1 para türünü çekmeni saglayan API'leri mevcut. Buraya kadar tamam.
Fakat bazı gördügüm konularda ve uygulamalarda geliştiricilerin siteyi direkt çektigini görüyorum ya da öyle zannediyorum.
Mesela cimri.com tarzı uygulama yapacak bir kişi birkaç alışveriş sitesinden fiyatları çekip gösteriyor.
Verilerini çekmek istedigimizde web sitesinin bize sundugu API olması mı gerekli sadece ? Yoksa biz bunu kendimiz yapabilir miyiz ?
Farklı bir örnek olarak , mesela maçkolik'in sitesinden verileri çekip uygulamama aktarabilir miyim ?Bu işler nasıl oluyor web sitesi ile iletişim entegrasyon nasıl oluyor tam olarak cevap bulamadım .
Sizlerden cevap bekliyorum , şimdiden teşekkür ederim