Şu hosting firmaları için genel olarak söylüyorum , böyle başlıklar açmayı bıraksalar keşke artık, en ufak sorunda patladı mı , gümledi mi, çöktü mü, yani direk o firmayı küçük göstermeye çalışan başlıklar bunlar.. Çok yanlış...