Fearlessleon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Patlamak ne demek bilmiyorum ama niye patlasınlar hocam. Domain kayıt otomasyonu ile ilgili geçici sorun yaşıyorlardır belki, ya da başka bir şey Ticket açabilirsiniz.
Sokak jargonu diyeyim