gokhantaparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim benim adminler gereksiz görürse kaldırır konuyu senı ilgilendirmez , girende bakar alakası olmayan bir konu ise çıkar , girip okuması çıkması 10 sn sürer , herkesin sorunu kendine büyük seni ne ilgilendir ya sorunumun büyüklüğü küçüklüğü herkes kendi işine baksın lütfen , adminler gereksiz görürse kaldırırlar zaten konuyu iyi akşamlar.
evet baktım ve forum güzelleşmesi açısından modlara öneride bulundum düzeltirler yada düzeltmezler sende işine bak.

ben baktığım gibi