sıkıntılımısın kardeşim sen ? anlamayan adam ne işi olsun senin postunda !
adam ciddi bir olay var sanıyor posta giriyor bi bakıyorki senin kıytırıkdan sorunun varmış ve anlamadığı olay bu zihniyette olanlarıda yasaklamalı forum.
@Erhan;
Modlar görürse lütfen bu tür başlıklar forumu çöp ediyor ve alakasız insanlar ciddi bir olay olduğunu sanıp konuya dalıyor lütfen bu tür başlıklar için önlem alınız.
Kardeşim benim adminler gereksiz görürse kaldırır konuyu senı ilgilendirmez , girende bakar alakası olmayan bir konu ise çıkar , girip okuması çıkması 10 sn sürer , herkesin sorunu kendine büyük seni ne ilgilendir ya sorunumun büyüklüğü küçüklüğü herkes kendi işine baksın lütfen , adminler gereksiz görürse kaldırırlar zaten konuyu iyi akşamlar.