Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır anlamadım yani o hortumu size mi basıyorlar? isteyen istediği yere gider kendi iradesiyle. Sonuçta kısıtlamalar kalkmış ve devlet tarafından insiyatif verilmiş, ben giderim o gider ne fark eder ki?
Yok işte gidipte nargile vs içerim modunda senin kafandakilere basıyorlar. Sen istediğin yere gidebilirsin aynen..