kırıma uğradı muhtemel hocam. terör olsa şuan bütün tvler yaygarayı kopartmıştı.
terör saldırısı değil helikopter düşmüş, vatan sağolsun.
Daha yeni gara şehitlerimiz oldu. Şimdi de bunu terör saldırısı olarak gosterseler halk İsyan eder. Yıllarca doğuda yaşadım çoğu terör olayını normal teknik hatadan kaynaklı ölüm olarak gösterdiler medyada. Ha tabi siz neye güvenirseniz güvenin ben bir şey diyemem. Gördüğüm yaşadığım şeylerden hareketle böyle bir yorumu yapıyorum.