Evet öyle yaptık da sonuçta şu an maillere ulaşamıyoruz. Bir de şöyle bir sorunumuz vardı. Bir mail adresimizde çok fazla yazışma oluyordu günde 1000+. başka bir mailde max 2-3 adet yazışma oluyordu. Max mail başına 750 email gönderme limiti vardı. Böyle olunca da bir emaii hiç kullanmadığımız halde diğer email 750yi geçtiği için onu da kullanamıyorduk. Yani yine mail basına 750 email sınırı olup atıyorum 10 email için sizin hesabınız günde 7500 email gönderebilir gibi bir seçenek olmaması bizim işlerimizi zora sokan önemli sebeplerden biriydi. Sizde böyle bir imkan var mı?
Merhabalar;
Türkiye'deki iş süreçlerinizle alakalı olarak KVKK'ya göre mail kullanımlarınızın da Türkiye'de barınmasını sizlere tavsiye ederiz.
İyi Çalışmalar,