Dershane de 10 yıl çalışıp sonradan meb e geçen bir öğretmen olarak yazıyorum dershane öğretmenliği çok zordur kpss ve mezun grupları varsa bekar, eliniz yüzünüz düzgün ve güzel bir arabanız varsa mutlaka öğrencilerin farklı yaklaşımları olacaktır sırf bildiği halde dibinize gire gire soru sormaya gelen öğrenciler, telefonuzu alıp devamlı mesaj atan öğrenciler, cebinizden çıkan mektuplar olur burada her şey öğretmende bitiyor öğretmen öğrenciyi her türlü suiistimal edebilir buna engel olmalı öğrencinin duyguları fazlalaşmadan mesafe koymalıdır. Ben eşimle dershane de tanıştım o da öğretmendi ne kadar dikkat ederseniz edin mutlaka ele veriyorsunuz ... sizin olayda bu durum mutlaka duyulur öğretmen işinden olur öğrencide rezil olur eğer öğretmen niyetinde ciddi ise gidip nişanı yapar ya da söz buna bişey diyemeyiz ama yaş farkı çoksa biraz işler değişir.