MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çok güzel yazmışsın fakat inanın artık 2 dünya bir araya gelse o kızla birlikte olmam bitti benim için. Bana rahatsız ediyor dese inanın her türlü pisliği yapardım. ama hiç rahatsızlık belirtmedi üstüne bana laf yapıyor.
Bende eskiden sevdiğim kişiyi etütün instagram sayfasında başka bir çocuğun yanına giderken görmüştüm.
Sormuştum arakda arkadaşım vardı çıkmamış, onun yanına gidiyordum dedi.
Bende zaten saf salağım inandım.
Sonradan çok pişman oldum keşke ederinden fazla değer vermeseydim