Kız sırf gülerek "O ne demek hocam" yazdı diye mi bu kadar tepki ? "Kızda istemiş" diyenlerin hocadan farkı olduğunu düşünmüyorum. Sınavlara hazırlanıyormuşsun dostum,şu evrede ayrılıpta kafanı kurcalayacak şeylere hiç girişme çünkü eminim ayrılınca daha çok kafaya takacaksın .Doğru insan olup olmadığına sınavlardan sonra karar ver en azından sağlıklı düşünecek vaktin olur.