mesajların devamı yok. burdaki duruma göre kızın bu durumdan rahatsız olmadığı çıkmaz gidişat nedir ona bakmak lazım . insan acaba ben mi yanlış anladım diyerek böyle bir tepki verebilir ( gülücüklü) .

Gelelim diğer meseleye. ben bu adamın öğretmen olduğundan şüpheliyim. Normal bir öğretmen bunu yapmaz. yapmamalı. çocuklarımızı onlara emanet edemeyeceksek durum vahim demektir.