hocam ben kız arkadaşıam yazdım aynen öyle yaz diye yazmadı dün ayrıldım zaten demek ki onunda niyeti varmış.
İkisine de golü atardım ben olsam, Dershane yönetimi bilmeli bu durumu. Öğrenciyi de, öğretmeni de. Ekran görüntüsünü de atarsın kanıt niteliğinde.