MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben kız arkadaşıam yazdım aynen öyle yaz diye yazmadı dün ayrıldım zaten demek ki onunda niyeti varmış.
Doğru karar mı bilemem tabi ilişkinizin ne durumda olduğunu fakat kız arkadaşınız sert tepki vermekten de çekinmiş olabilir durumun akibetini kestiremeyerek seviyorsanız konuşun halleteye çalışın olayı bence hocam zira sevgi bu zamanlarda zor bulunan bir şey😊