Merhaba
devlet hastanesinden daha iyisini bulamazsınız, zira özel deki tüm söz de uzmanların çok hızlı bir şekilde faturanızı kabartıp dalga geçtiklerini odalarından çıkınca anlıyorsunuz. ne varsa devlette var .
pek çok farklı ilde pek çok farklı uzman adı altındaki gevşeğe para kaptırdım psikolojim daha çok bozuldu. devlet hastanelerinde her ne kadar şans önemli bir unsur olsa da özeldekiler ellerine su dökemezler
geçmiş olsun
not : hele online terapi türedi aman aman oraya da kaptırdım

gece gece gene gerildim bak

devletten şaşma derim