devlet tavsiye etmem, egolarından kibirlerinden geçilmiyor (ya da hep bana öyle denk geldi) mutsuz girdiğim yerden doktorun yüzünü görünce daha da mutsuz çıkıyordum. sanırım alt seviyede anksiyeteniz var (kaygı bozukluğu) bu durum artarsa özelden birisiyle görüşün bence