Merhabalar;
Daha önce Psikolojik tedavi alan var mı acaba? Var ise önerebileceği bazı hususları dinleemek isterim.
Bazı çekingeleri mevut, direkt olarak özel bir yerden mi randevu almak gerek? Devlet hastanesi yeterli midir?
Üst üste gelen bazı durumlardan dolayı bu aralar çokta iyi hissetmiyorum kendimi. En basitinden; telefon çalınca-mesaj gelince kim olursa olsun korku ile açmak(yazmak). İşlerden dolayı her gün rüyalarımın kaçması. Arada fevri olma durumu, boşverme durumu vsvs vs sv.
Teşekkür ederim