Merhaba arkadaşlar, az önce sitemi kontrol edince farkettim sitedeki menü kaybolmuş. Ben kaldırmadım. Menüyü site özelleştirme kısmından kontrol ettim orda duruyor. Bileşenler kısmında da duruyor ancak sitede menü yok. Çok çok tuhaf. Sorun nedir acaba ?