Bende Nisan dan itibaren olmak üzere tecil bozdum.19 Nisan a kadar tecilli gozukuyorum,12 sinde mı belli olacak ne zaman gideceğimiz?
Hayırlı tezkereler (:
Hocam tam emin değilim ama sonrasında belli olur 1 mayıs 'ta gidersin bende öyle 1 mayıs diye düşünüyorum