hayaletsuvari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
da pa sı yüksek olan siteler genelde hitli siteler olduğu için sordum hocam

yanlış mı biliyorum sizce
DA sı PA sı yüksek tonlarca trafiksiz site var... Özellikle haber siteleri... DA PA yı yükseltmek için spam yaptıklarından fezaya astronot oluyorlar. DA'sı 50 olupta ayda 500 trafiği zor toplayan siteler de var.