Merhaba arkadaşlar bundan 10 ay önce actigim bi konu vardı ve reklam cıkmıştım şimdi konuya tekrar reklam ciksak katagoride malum 20 tane reklam var eskiye dayalı reklam olduğu için sıralamada üstte olurmu
@Coşkun Çetin; bey sizde musaitseniz yanıtlarsanız sevinirim