Malum staj dönemim yaklaştı. Bilişim alanında yaz stajı düşünüyorum. CV'de güzel durabilecek staj alanlarını araştırırken Interny ile karşılaştım. Yabancı ülkede bulunan çeşitli sektörlerdeki firmalarda uzaktan yaz stajı imkanı sağlayan bir hizmet olduğunu öğrendim. İnternette bilgi bir hayli az, yeni olup olmadığını da bilmiyorum. Sistem kısacası yabancı firmalarla uzaktan staj arayan kullanıcıları buluşturuyor. 35 Dolar gibi bir ücretle size stajı buluyor ve sizin firmaya sunduklarınıza, katkılarınıza göre de başarı oranınıza göre gerçek imzalı bir referans mektubu gönderiliyor. En azından sistemden benim anladığım budur. Bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mıdır? Şimdilik düşünmüyorum gerçek bir katkı sunup sunmayacağını kesinleştirdiğimde düşünebilirim.
Ek olarak:
https://tr.linkedin.com/company/internynet yeni bir kuruluşmuş