Merhaba, dün bir arkadaşla Whatsapp üzerinden bir hesabı almak için anlaştım. Hesabında satılıktır yazıyordu. O yaziyida kaldırdı. Ben garanti alacağımı söylediğim için. Bugün ise kendi 0 dan kastigim full keşfet hesabımı o hesabı almak için sattım. Arkadaş alacağım hesabı hesapsat.net üzerine koymuştu güvenilir olması açısından bende hesabı oradan alacaktım. Bugün ise paranın tamamını hazırladım. Ve hesabı almak için öncelikle adama yazdım ve verdiği cevap şöyle oldu. "Anlaştığımız fiyat düşük geldi satmaktan vazgeçtim". Bu şekilde bende elimde kalan 350₺ var ve instagrama tekrardan başlarsam uzun süre sürecek. Başka aylık 300₺ civarı gelir elde edebileceğim iş önerisi var mı? Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.