%3 %4 sektörünüz için normal aslında hocam TO oranı, çok fazla reklam olması her zaman iyi değil siteye baktım yerleşim bence fena değil bu arada site adresi konudan ivedi olarak kaldırın hocam.
Kaldırdım hocam adresi teşekkür ederim tavsiyeniz için ama insanlar nasıl %10 to yapıyor doğal bir şekilde anlamıyorum