Doğru bilgi için teşekkürler. Ben arada köprü olmadan ekledim reklamları herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum. Mediation çok bakamadım, bunu yaptığımız zaman kod kısmında bir değişiklik yapmak gerekiyor mu. Ayrıca kazançları admob kısmında görebiliyor muyuz.
Mediation adaptorunu ekleyip admobdan gerekli bağlantıları yapmanız yeterli her hangi bir kod eklemeye gerek yok. Hayır admob panelinden geliri ve istatistikleri göremezsiniz unityads panelinden bakmanız gerekiyor. IronSrc de o özellik bulunuyor. Tüm kazançları ve verileri istediğiniz mediation kanalını seçerek teker teker görebilirsiniz.