Archetype adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle merhabalar. Bu bilgi yanlış

Mediation kullanıyor iseniz kısıtlama gelse bile diğer firma reklamları çıkmaya devam edecektir. Ancak admob hesabınız kapanırsa diğer firma reklamları da çıkmayacaktır. Bu sebepten dolayı mediation köprüsü olarak admob değil ironsrc veya buna benzer başka bir firma kullanmanızda fayda var.
Doğru bilgi için teşekkürler. Ben arada köprü olmadan ekledim reklamları herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum. Mediation çok bakamadım, bunu yaptığımız zaman kod kısmında bir değişiklik yapmak gerekiyor mu. Ayrıca kazançları admob kısmında görebiliyor muyuz.