Bir kaç dizim vardı onları izleyemedim son bölümleri kaldı grubum dağıldı. Yeni grup kurmak istiyorum ama ortak yok pek. Hesap verebilecek var mı ya da bu 1 aylık ücretsiz deneme taktiğini bilen var mı ?
Konu yanlış yerde ise silinebilir,iyi geceler dilerim.