Eğer dağ başına giderseniz, hastalıktan ölmeyi orada tercih edebilirsiniz üstadım. Ama hayatından 5 yıl verip yaşamak isteyen insanlara da hastalık bulaştırma hakkınız yok. Bu durumda ıssız bir adaya ya da dağa gidemiyorsanız, siz de 5 yıl vermek durumundasınız.
Eğer aynı ultra hassasiyeti;
sigaranın, yağın, şekerin, fakirliğin, bozuk adalet sisteminin yarattığı ölümlere de gösterebilirseniz. İşte o vakit söz veriyorum dağ başında hasta olup tek başıma öleceğim.
Ancak sırf televizyon ve birtakım sermaye grupları; kendi çıkarları/planları uğruna milyarlarca dolar medya kaynağı ayırıp bu covid derdi için EKSTRA propoganda yaptı diye bu fikirlerde iseniz kusura bakmayın ama samimi bulamayacağım sizi.