Ben fikrimi söyledim. Size göre yanlış olabilir. Bu iş biraz seçim meselesi.
Sizin bakış açınıza göre ölüm oranı olan milyon çeşit hastalıkların hepsi için ömür boyu karantina uygulayalım
Milyon çeşit hastalıkları boşver, önemli olan korona. Koronayı bizler 20-30 yaş arası kolaylıkla atlatabiliyor. Ama 25 yaş'da bile ölenler var. Bu korona mevzusu hafife alınacak bir konu gibi görünmüyor.