Ne yasak ne serbest ikisi de saçma. En iyisi kontrollü normal hayat. Kafe lokantalar açık olsun ama az müşteri alsın bu zamana kadar açılmadığı hataydı. Halı sahalar açık havada mis gibi spor ama neden kapalı mesela? Bunları sormak lazım. Fitness açıkken halı sahalar kapalıydı. Yani bu yasakları düşünenler o sektörlerde ekmek yiyenleri unutuyor.

Bu arada açık havada maske takma olayı her yerde bitti galiba Amerika`da Avrupa`da yaşayaıp vlog çekenleri izliyorum kimse takmıyor bir tek bizde kaldı. Ayrıca şunu merak ediyorum açık havada koronavirüsün bulaşma ihtimali acaba kaç? Çin`de bir araştırma yapılmıştı %0,5 gibi bir şeydi ama daha kapsamlı araştırma lazım.