gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gramlık hastalık riski yüzünden en önemli özgürlüklerimizi verdik.

50 yaş üstü ölüyorsa kendilerini izole etsinler.

Gençlerde ölüm oranı belli. Çok az. Bu kadarcık ölüm riski için; ben hayatımdan en önemli ve asla geri gelmeyecek 5 seneyi, bana servetinden 1 kuruş vermeyecek olan ve ekstra 3-4 sene daha fazla yaşasa dünyaya kayda değer katkısı olmayacak ihtiyarlar için vermeyi mantıklı bulmuyorum.

Açıkçası temel hak ve özgürlüklerimi vermektense virüsten ölmeyi tercih ederim. Atalarımızın yaptığı gibi. Ancak şimdiki nesilde o bağımsızlık ruhunun 100’de biri yok.
Öyle bir durum yok, gencin her türlüsü var hepsi sizin dediğiniz gibi davransa diyelim ki babalarımız markete gitti ekmek aldı, hoop bir gençten korona oldu, direk mezara? dolaylı yoldan adam öldürüyor.