Bedelli Basvurularindan goruyoruz ne kadar "gorev bilindigini" ! An itibariyle Turkiyede normal askerlerin cogu bedelli icin gerekli olan parasi olmayan garibanlarin cocuklaridir.

Digerlerin cocuklari ya parayla ya da siyasetcilerin cocuklari gibi curuk raporu alarak askerlikten yirtiyorlar... Olan garibana oluyor.
Hocam emin olun sizinde düzgün işiniz olsaydi Para biriktirip sizde yapardınız o çok ayrı bir konu. Tabi ki bedelli yapabilicekler yapicak. Benim demek istediğim bir savaş çıkınca kimse kaçmaz bunlar geçmişe dayalı kültürümüz oorfumuz adetimiz önemli şeyler ama anlamak istemiyorsanız ne desem boş