Aynen hocam. 19. yy'da da aynı olalım, 21.yy'da da, 2160 yılında da. Sonuçta bir kültürümüz var. Kırmızı et yiyemiyoruz, yurt dışından gelecek 1$'a bile muhtacız, mutsuzuz, refah seviyesi yerlerde, Avrupalının bir asgari ücretle aldığı telefona 7 asgari ücret gömüyoruz, araba alamıyoruz ama olsun, bizim kültürümüz var. Aynı tas, aynı hamam; böyle gelmiş, böyle gider...
Benim sorduğum soruya cevap vermeyip sürekli konudan konuya atlamaniz çok güzel hocam. Bu konuları da uzun uzun tartışmak isterdim ama burada olmuyor.
İfade özgürlüğünün nerede olmadığını hala söylemediniz bana