Hocam bence siz değiştirin. Türkiye kültüre dayalı eskiye dayalı örf adetlerini sayan bir ülkedir. Sen kalkıp da bu ülkede bayrak yakmayı bırak yere atamazsın. Bu düşünceyi önce bırak. ABD de bayrak yakıyorlar diye özgür ülke görmek çok çok çok saçma çok. Başka bir örnek Türkiye de paralı asker lafı olmaz mesela, çünkü herkes görev bilir bunu. Bu tarz şeyler bizde saygı görür. ABD toplama çadırı gibi kim ben gerçek amerikaliyim diyor ki tabi bayrağına saygı duymaz. Biz de öyle bir şey söz konusu değil bu düşünceyi kafanızdan çıkartın. Bana ifade özgürlüğü yok deyip kanıtlar mısın bunu
Aynen hocam. 19. yy'da da aynı olalım, 21.yy'da da, 2160 yılında da. Sonuçta bir kültürümüz var. Kırmızı et yiyemiyoruz, yurt dışından gelecek 1$'a bile muhtacız, mutsuzuz, refah seviyesi yerlerde, Avrupalının bir asgari ücretle aldığı telefona 7 asgari ücret gömüyoruz, araba alamıyoruz ama olsun, bizim kültürümüz var. Aynı tas, aynı hamam; böyle gelmiş, böyle gider...