TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İfade özgürlüğü, ya vardır ya da yoktur; ama'sı falan olmaz. Türk tipi ifade özgürlüğünün sonucu, Afrika seviyesinde 250$ asgari ücrettir. İnsanın biraz sorgulaması lazım, bu ABD'liler aptal mı da bayraklarının yakılmasını bile özgür bırakmışlar diye. Bu sayede her girişimci oradan çıkıyor, her yatırımcı ABD merkezli çalışıyor. Artık bu kafa değişmeli.
Hocam bence siz değiştirin. Türkiye kültüre dayalı eskiye dayalı örf adetlerini sayan bir ülkedir. Sen kalkıp da bu ülkede bayrak yakmayı bırak yere atamazsın. Bu düşünceyi önce bırak. ABD de bayrak yakıyorlar diye özgür ülke görmek çok çok çok saçma çok. Başka bir örnek Türkiye de paralı asker lafı olmaz mesela, çünkü herkes görev bilir bunu. Bu tarz şeyler bizde saygı görür. ABD toplama çadırı gibi kim ben gerçek amerikaliyim diyor ki tabi bayrağına saygı duymaz. Biz de öyle bir şey söz konusu değil bu düşünceyi kafanızdan çıkartın. Bana ifade özgürlüğü yok deyip kanıtlar mısın bunu