RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştiri ayrı hakaret ayrı öncelikle bu ikisi arasında ki farklı bilmemiz gerekiyor. Eleştiri yapabilirsin ama kimseye hakaret edemezsin Cumhurbaşkanı değil başka biri bile olsa. Bu düşünceniz benim için olumsuz yanı hocam. Ayrıca konuyu başka yerlere getirdiniz siz 😂
Yatırım almamasinin baş faktörü Corona hocam baş sebeblere ifade özgürlüğü yazmışsınız ama yanlışlık oldu galiba 😂 ne gibi ifade özgürlüğü yok bana açıklar mısınız? Cumhurbaşkanına hakaret edip ceza almıyorsun 😂
Ülkenin ekonomik gidişatının kötüleşmesi 1 senelik mevzu değil. Merkez bankası verilerini incelerseniz, ayrıca yine ekonomi haberlerini düzenli takip ederseniz zaten olayların buraya geleceği belliydi çok öncesinde. Yatırım alamama olayı da yine 1 yıllık konu değil, öncesinde de yabancı yatırımcılar çok çok büyük ölçüde kaçmıştı zaten. Berat Albayrak`ın kapı kapı dolaşıp kredi aradığı dönemlerden de haberiniz yok anladığım kadarıyla. İfade özgürlüğü konusunda içeride olan gazetecilerin sayısındaki artışa bakabilirsiniz veya tweet attı diye alınanlara. Veya dış güçler muhabbeti yapmayacaksanız çeşitli yurtdışı kuruluşların açıkladığı verilere de bakabilirsiniz bu konudaki. Yani hem ekonomik kötü gidişat hem diğer konularla ilgili google.com.tr üzerinden sayısız kaynağa erişebilirsiniz.

Bu arada ben demokrasinin iyi seviyede olduğu ülkelerde olması gerekenden bahsediyorum. Şimdi burada çok bu konulara girmek doğru değil ama bana ne gibi ifade özgürlüğü yok gibi bir soru soruyorsanız bu saate kadar olan herşeyi normal görüyorsunuz demektir. Bu saatten sonra ben ne anlatsam değişmez fikriniz ki zaten ülkeden kaçan yabancı yatırımcıyı 1 senedir kaçtı sanıyorsunuz

Son olarak nasıl ki ünlüler, ünlü oldukları için gazeteciler tarafından görüntülendiklerinde özel hayatın ihlali sayılmıyor ama sıradan vatandaş görüntülenirse özel hayatın ihlali sayılıyorsa siyasetçiler içinde benzer bir durum mevcut. Dediğim gibi siyasetçilere yönelik söylenen sözlerde ki ifade özgürlüğü konusunda yazdıklarım demokrasi konusunda gelişmiş ülkeler için geçerli zaten.