Jancooth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış bilgi vermemiş olmayayım, hatta bilenler varsa net cevabı yazsınlar.
Yabancı bir forumda okumuştum; admoba kısıtlama gelirse ve siz mediation yaptıysanız reklamlar yine gözükmüyor. Ancak mediation yapmadan uygulamanıza UnityAds eklerseniz herhangi bir problem olmuyor diye okuyup anladım.

Bende şuan admob kısıtlama var. Admob reklamlarım yüklenmezse UnityAds dolduruyorum. 2 gün oldu bir problem yok.

Yani benim önerim reklamlarınızı önce admob sonra da unityads dolduracak şekilde ayarlayın.
Öncelikle merhabalar. Bu bilgi yanlış

Mediation kullanıyor iseniz kısıtlama gelse bile diğer firma reklamları çıkmaya devam edecektir. Ancak admob hesabınız kapanırsa diğer firma reklamları da çıkmayacaktır. Bu sebepten dolayı mediation köprüsü olarak admob değil ironsrc veya buna benzer başka bir firma kullanmanızda fayda var.