Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu daha ziyade adsense bani yiyecek method gibi hocam 😃
Hocam bu adamlar işin piri. Karınca gibi çalışıyorlar. 2-3 ayda 150 bin TL kaldırdıktan sonra yemişim adsensesini. Biri gider diğeri gelir.