arkadaşlar bugün böyle bir mail geldi. biraz korktum. ihlal midir? kısıtlamanın ya da banın haberci misidir? lütfen anlayan biri yardımcı olsun ne yapmam gerekiyor. şimdide herkese teşekkür ederim.